mandag den 13. august 2012

Taske projekt ...



Sådan så tasken ud før jeg gik i gamg med mit projekt. Tasken har jeg nu haft i et års tid, men købte den inde på Strøget i en læder butik til 100 kr. Den er i en større størrelse og bruger den til alt! Det må være en af mine yndlings tasker.


 

Spænderne har jeg fra nogle gamle støvlet, jeg har klippet af og som jeg vil sy på tasken.



Kæden har jeg købt hos en skomager, men er enlig rester fra dengang jeg lavede mine boots. Kæden vil jeg bruge til at pynte tasken med og give den et lidt mere unikt og spændene udseende.


Jeg brugte en lædernål og en lidt kræftig tråd til at sy kæden med, lædernåle er et must, når man syr meget og enlig også et, til det her projekt.









Wuuulaa... Der var så resultatet.

Det du skal bruge er:

1. En lædernål.

2. En tråd, gerne lidt kræftig, så kæden kommer til at sidde godt fast. 

3. En saks.

4. Evt. Spænderne fra bælter eller fra andre ting.

5. En sølv kæde.

6. Og sidst men ikke mindst en taske du meget gerne vil pifte lidt op.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar